Zamówienie większej ilości gadżetów reklamowych w większości przypadków nie jest dla firmy poważnym obciążeniem finansowym. Takie rzeczy są obecnie bardzo powszechnie dostępne, dzięki czemu nie ma również problemów ze znalezieniem odpowiedniej oferty z nimi związanej. Wielu przedsiębiorców uważa co prawda, że takie gadżety nie przydają się zbytnio w reklamowaniu firmy, nie warto zatem poświęcać im żadnej uwagi. Podejście to jest jednak poważnym błędem, bowiem w rzeczach tych tkwi naprawdę wielki potencjał.
Przede wszystkim znajdziemy wśród nich mnóstwo rzeczy, które są jednocześnie przedmiotami codziennego użytku. Rozdając je masowo klientom mamy dzięki temu pewność, że samo logo naszej firmy będzie im towarzyszyło na co dzień, przy wykonywaniu różnych czynności. Doskonałym przykładem są tutaj segregatory firmowe. Z segregatorów korzysta się w końcu w każdym biurze, przydają się one też przy porządkowaniu własnych, domowych papierów. Wystarczy zamówić segregatory z nadrukowanym logo własnej firmy i rozdać je w większej ilości klientom – taki prezent zawsze zostanie w pełni doceniony.
Najnowsze komentarze